Peugeot 607 - Biblioteka.sk

Upozornenie: Prezeranie týchto stránok je určené len pre návštevníkov nad 18 rokov!
Zásady ochrany osobných údajov.
Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, nastavenie reklám a analýzu návštevnosti. OK, súhlasím


Panta Rhei Doprava Zadarmo
...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Peugeot 607
 ...
Peugeot 607
Výrobca Peugeot
Koncern PSA Peugeot Citroën
Produkcia 1999 – 2010
Krajina pôvodu Francúzsko Sochaux, Francúzsko
Predchodca Peugeot 605
Nasledovník Peugeot 508
Trieda vyššia stredná trieda
Typ karosérie 4-dverový sedan
Usporiadanie motor vpredu, predný náhon
Dĺžka 4 902 mm
Šírka 1 835 mm
Výška 1 442 mm
Hmotnosť 1 610 – 1 798 kg
Pozri aj Citroën C6
Opel Omega
Škoda Superb
Volvo S60
Nissan Maxima QX
Hyundai Sonata
Subaru Legacy
Saab 9-5
Alfa Romeo 166
Peogeot 607 zozadu

Peugeot 607 je automobil vyššej strednej triedy, ktoré vyrába francúzska automobilka Peugeot od októbra roku 1999.

História

Peugeot 607 sa začal vyrábať v októbri roku 1999, a mal nahradiť model 605. Používal podvozok svojho predchodcu, ale mal modernejší vonkajší dizajn. Ponuka motorov bola úplne nová. Úroveň výbavy bola vysoká, zo všetkých modelov mal ako štandard klimatizáciu, CD prehrávač, elektrické ovládanie okien, 8 airbagov, ABS systém, ukazovateľ tlaku pneumatík a centrálne zamykanie.

2004 facelift

V roku 2004 bol Peugeot 607 preštylizovaný a najpozoruhodnejšou zmenou bol nový motor 2,7 V6 HDi s výkonom 150 kW / 204 HP, ktorý si vyžiadal predĺženie prednej šasi kvôli jeho väčším rozmerom. Spojený bol s 6-stupňovou automatickou prevodovkou, ktorá je k dispozícii aj na model 3,0 V6.

Nástupca

V novembri roku 2009 oznámil Philippe Varin z koncernu PSA, že nástupca modelu 607 nebude model 608 ale 508, ktorý nahradí aj menší model 407.

Motory

  1. 2.0 l (1997 cc) DW10 HDi Diesel I4, 100 kW (220 – 255 N·m)
  2. 2.2 l (2179 cc) DW12 HDi Diesel I4, 100 kW (319 N·m)
  3. 2.2 l (2179 cc) DW12 HDi Diesel I4, 100 kW (370 N·m)
  4. 2.2 l (2230 cc) EW12 I4, 118 kW (220 N·m)
  5. 2.7 l (2720 cc) HDi Diesel V6, 150 kW (440 N·m)
  6. 2.9 l (2946 cc) "3.0" ES9 V6, 155 kW (296 N·m)

Zdroj

Tento článok je čiastočný alebo úplný preklad článku Peugeot 607 na anglickej Wikipédii (číslo revízie nebolo určené).

Iné projekty

  • Spolupracuj na Commons Commons ponúka multimediálne súbory na tému Peugeot 607


Zdroj:
Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

čítajte viac o Peugeot_607





Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

Your browser doesn’t support the object tag.

www.astronomia.sk | www.biologia.sk | www.botanika.sk | www.dejiny.sk | www.economy.sk | www.elektrotechnika.sk | www.estetika.sk | www.farmakologia.sk | www.filozofia.sk | Fyzika | www.futurologia.sk | www.genetika.sk | www.chemia.sk | www.lingvistika.sk | www.politologia.sk | www.psychologia.sk | www.sexuologia.sk | www.sociologia.sk | www.veda.sk I www.zoologia.sk