Peugeot 605 - Biblioteka.sk

Upozornenie: Prezeranie týchto stránok je určené len pre návštevníkov nad 18 rokov!
Zásady ochrany osobných údajov.
Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, nastavenie reklám a analýzu návštevnosti. OK, súhlasím


Panta Rhei Doprava Zadarmo
...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Peugeot 605
 ...
Peugeot 605
605
Zadná časť vozu

Peugeot 605 bol nástupcom najúspešnejšieho modelu 604 a predchodca súčasného modelu 607. Ide o voz vyššej strednej triedy francúzskej automobilky Peugeot, vyrábaný medzi rokmi 1989 a 1999.

Peugeot 605 mal mnoho spoločných dielov s vozom Citroën XM (motor, prevodovka, a pod.), ale stál oproti XM na bežnom podvozku. Spolu s modelom Peugeot 405 mal na trhu nahradiť populárnu Peugeot 505. Peugeot 605 sa vyznačoval vysokou úrovňou výbavy, luxusným interiérom, hladkou jazdou a mimoriadne presným ovládaním vozu, ale mimo Francúzska mal problém konkurovať, lebo mu bol vyčítaný príliš podobný vzhľad ako mal menší a lacnejší Peugeot 405 a na vyššiu triedu príliš nevýrazný vzhľad interiéru. Rovnako ako Citroën XM mal Peugeot 605 zo začiatku problém s kvalitou prevedenia, a to hlavne elektroinštaláciou, ktorá vozu vážne poškodila povesť. Tieto problémy Citroën i Peugeot odstránili až po 3 rokoch. Vozy Citroën XM a 605 sa dočkali ľahkého faceliftuv roku 1994, ale konkurencia bola aj tak silnejšia a Peugeot 605 nebol nikdy dostatočne úspešný.

Automobily postavené po roku 1992 majú všeobecne dobrú kvalitu spracovania a kvôli horšej povesti je ich cena veľmi nízka. Nástupca 605, Peugeot 607, šiel do výroby koncom roku 1999 a bol mierne úspešnejší na domácich i vývozných trhoch.

Rozmery

  • Rázvor – 2 800 mm
  • Dĺžka – 4 765 mm
  • Šírka – 1 800 mm
  • Výška – 1 415 mm
  • Váha – cca 1 400 kg – 1 910 kg

Dostupné motory

Peugeot ponúkal v priebehu výroby niekoľko motorov, z nich najčastejšie boli tieto: Zážihové

  • 2.0i (od roku 1990)
  • 2.0i 16V (1994)
  • 2.0 Turbo C.T. (1990)
  • 3.0 V6 12V (1989)
  • 3.0 V6 24V (1990)

Vznetové

  • 2.1 D12 (1990)
  • 2.1 TD 12V (1990)
  • 2.5 TD 12V (1994)

Motory boli veľmi spoľahlivé. Najspoľahlivejšími boli benzínový 2.0i a naftový 2.1 D12.

Iné projekty

  • Spolupracuj na Commons Commons ponúka multimediálne súbory na tému Peugeot 605

Externé odkazy

Zdroj

  • Tento článok je čiastočný alebo úplný preklad článku Peugeot 605 na českej Wikipédii.
Zdroj:
Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

čítajte viac o Peugeot_605





Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

Your browser doesn’t support the object tag.

www.astronomia.sk | www.biologia.sk | www.botanika.sk | www.dejiny.sk | www.economy.sk | www.elektrotechnika.sk | www.estetika.sk | www.farmakologia.sk | www.filozofia.sk | Fyzika | www.futurologia.sk | www.genetika.sk | www.chemia.sk | www.lingvistika.sk | www.politologia.sk | www.psychologia.sk | www.sexuologia.sk | www.sociologia.sk | www.veda.sk I www.zoologia.sk