Peugeot 306 - Biblioteka.sk

Upozornenie: Prezeranie týchto stránok je určené len pre návštevníkov nad 18 rokov!
Zásady ochrany osobných údajov.
Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, nastavenie reklám a analýzu návštevnosti. OK, súhlasím


Panta Rhei Doprava Zadarmo
...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Peugeot 306
 ...
Peugeot 306
Výrobca Peugeot
Krajina pôvodu Francúzsko Francúzsko
Predchodca Peugeot 309
Peugeot 305
Nasledovník Peugeot 307
Typ karosérie Hatchback, sedan, kombi
Dĺžka 3995–4232
Šírka 1680–1683
Výška 1380–1386
Hmotnosť 1020–1345
Pozri aj Citroën Xsara
Citroen ZX

Peugeot 306 je model automobilu nižšej strednej triedy francúzskej automobilky Peugeot. Nahradil predchádzajúci Peugeot 309. Model sa vyrábal v rokoch 19932002. Existoval vo vyhotoveniach ako 3 alebo 5 dverový hatchback, sedan, kabrio a od roku 1997 aj ako combi (break). V tom istom roku podstúpila 306-ka prvý facelift (napr. nedelené predné svetlá, nárazníky, interiér, výbava) a zvýšila sa aj pasívna bezpečnosť pasažierov. Ďalší facelift prišiel v roku 1999 (napr. číre predne svetlá a hmlovky, prevratný dieselový motor HDi). Na rovnakej podvozkovej platforme bol postavený aj Citroën Xsara s ktorým má rovnakú aj elektrickú sústavu a aj motorizáciu. 306-ka mala konkurovať nemeckému Volkswagenu Golf. V crash testoch dostala 3 z 5 hviezdičiek. V roku 2002 ju nahradil novší model Peugeot 307.

Verzia S16

Peugeot 306 S16 pri pretekoch Le Brno

Bola predstavená v roku 1994 a vo výrobe sa udržala do roku 2002. Ako jedej z mála vozidiel mala riaditeľnú zadnú nápravu. Na výber bola klasická verzia s výkonom 150 koní, a silnejšia verzia Premium s výkonom 167 koní a 6-rýchlostnou manuálnou prevodovkou. Oproti sériovej 306-ke mala verzia S16 15-palcové kolesá, rozšírené blatníky, hlbšiu čelnú masku, spojler, spätné zrkadlá, kľučky dverí a nárazníky vo farbe karosérie. Po facelifte v roku 1997 dostalo vozidlo výraznejšie svetlomety, ktoré v roku 2000 dostali číre kryty. V tom istom roku sa v interiéri objavila imitácia hliníka. Štandardne bolo vozidlo vybavené anatomickými sedačkami.[1]

Technické parametre

  • Pohotovostná hmotnosť: 1215 kg
  • Motor: R4, 1998 cm³, DOHC
  • Výkon: 126 kW/167 koní pri 6500 ot/min
  • Krútiaci moment: 193 Nm pri 5500 ot/min
  • 0-100 km/h: 8,8 s
  • Max. rýchlosť: 220 km/h

Motorizácia

Zážihové

  • 1,1 l 44kw (60k)
  • 1,4 l 55kw (75k)
  • 1,6 l 65kw (88k)
  • 1,8 l 8V 74kw (100k)
  • 1,8 l 16V 81kw (110k)
  • 2,0 l 8V 89kw (121k)
  • 2,0 l 16V 97kw (132k), model XSi
  • 2,0 l 16V, 120 kW (163 k), model S16

Vznetové

  • 1,8D 43kw (58k)
  • 1,9D 50kw (68k)
  • 1,9TD 66kw (90k)

po roku 1999

  • 1,9D 51kw (69k)
  • 2,0HDi 66kw (90k).

Galéria

Iné projekty

  • Spolupracuj na Commons Commons ponúka multimediálne súbory na tému Peugeot 306

Referencie

Zdroj:
Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

čítajte viac o Peugeot_306





Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

Your browser doesn’t support the object tag.

www.astronomia.sk | www.biologia.sk | www.botanika.sk | www.dejiny.sk | www.economy.sk | www.elektrotechnika.sk | www.estetika.sk | www.farmakologia.sk | www.filozofia.sk | Fyzika | www.futurologia.sk | www.genetika.sk | www.chemia.sk | www.lingvistika.sk | www.politologia.sk | www.psychologia.sk | www.sexuologia.sk | www.sociologia.sk | www.veda.sk I www.zoologia.sk