Citroën C4 Picasso - Biblioteka.sk

Upozornenie: Prezeranie týchto stránok je určené len pre návštevníkov nad 18 rokov!
Zásady ochrany osobných údajov.
Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, nastavenie reklám a analýzu návštevnosti. OK, súhlasím


Panta Rhei Doprava Zadarmo
...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Citroën C4 Picasso
 ...
Citroën C4 Picasso
Výrobca Citroën
Koncern PSA Peugeot Citroën
Iné názvy Citroën C4 Grand Picasso
Produkcia C4 Picasso 2006 – 2013
C4 Grand Picasso od 2007
Krajina pôvodu Španielsko, Vigo
Predchodca Citroën Xsara Picasso
Nasledovník Citroën C4 Picasso II.
Trieda Stredné MPV
Prevodovka(y) BVM6, BMP6
Rázvor 2 728 mm
Dĺžka 4 470 mm
Grand: 4 590 mm
Šírka 1 830 mm
Výška Court : 1 660 mm
Grand : 1 710 mm
Hmotnosť 1 430 – 1 605 kg
Kapacita nádrže 60 L
EuroNCAP 5 (2009)
Pozri aj Citroën DS4
Citroën DS5
Citroën C4 Aircross
Dizajnér Donato Coco
Citroën C4 Picasso
Citroën C4 Grand Picasso
Citroën C4 Grand Picasso

Citroën C4 Picasso je automobil strednej MPV triedy, ktorý vyrábala francúzska automobilka Citroën v rokoch 20062013. Od roku 2007 pribudla 7 miestna zväčšená verzia C4 Grand Picasso. Rozmermi a priestorom tak konkurovala automobilom v triede vyššia MPV. Počas produkcie bolo vyrobených približne 1 000 000 kusov. V roku 2013 ho nahradila nová verzia C4 Picasso II..

Inovácie

C4 bola dedikovaná ako top rodinný model z ponuky Citroën. Model využíval filozofiu Visiospace – priestor a výhľad. Predné stĺpiky boli trojuholníkového typu so sklom pre lepšiu viditeľnosť na križovatkách. Čelné panoramatické sklo bolo pretiahnuté do priestoru strechy. Protislnečné clony boli navrhnuté podľa leteckej techniky a vo vyšších výbavách elektronicky ovládané. O svetelný komfort sa starala séria rozmiestnených ambientných podsvietení a osvetľovacích svetiel so senzormi, pri siahnutí do priehradky sa automaticky rozsvietila, čítacie svetlá pribudli v sedadlách a osvetľovali výklopné mini stolíky. V batožinovom priestore sa nachádzala odnímateľná prenosná lampa. O akustický komfort sa starali trojvrstvé sklá, ktoré mali strednú vrstvu z plastu. Pribudol aj nový typ komfortu: Vzduchový komfort. O kvalitu vzduchu sa starala 4 zónová automatická klimatizácia so senzormi kvality vzduchu a hladiny CO2. Automatické vetranie bolo aktívne aj pri vypnutom motore. Digitálne ovládania klimatizácie s displejom sa nachádzalo po stranách palubnej dosky a pre zadných cestujúcich boli umiestnené panely s displejmi na stĺpikoch dverí. V zimnom období bolo aktívne prídavné kúrenie a v letnom prídavná klimatizácia. K štandardnej výbave patrila automatická elektronická ručná brzda so systémom rozjazdu v kopci.

Podvozok

Komfortne ladený podvozok mohol byť doplnený o zadnú pneumatickú nápravu kombinovanú s tlmičmi. Pneumatická náprava využívala vzduchové balóny podobne ako na nákladných automobiloch. Vďaka nej automobil udržiaval stabilnú svetlú výšku nezávisle od nákladu a počtu ľudí. O riadenie nápravy sa starala elektronická jednotka so snímačom výšky, podobne ako v systémoch hydractive. Spojenie pneumatických balónov v kombinácií s olejovými tlmičmi tak bolo komfortným, praktickým a jednoduchým riešením. Pre prednú nápravu boli použité klasické pružiny s degresívnym odporom. V batožinovom priestore sa nachádzalo tlačidlo, ktoré umožňovalo znížiť zadnú časť automobilu podľa potreby.

Motorizácie

Zážihové

  • 1.6 VTi 120 (1598 cc) 120k pri 6000 ot., 160Nm pri 4250 ot., BVM5
  • 1.6 THP 155 (1598 cc) 156k pri 6000 ot., 240Nm pri 1400 ot., BVM6
  • 2.0 16V 143 (1598 cc) 140k pri 6000 ot., 200Nm pri 4000 ot., BVA4

Vznetové

  • 1.6 HDi 110 (1560 cc) 109k pri 3600 ot., 240Nm pri 1750 ot., BVM5, BMP5
  • 1.6 HDi 110 (1560 cc) 111k pri 3600 ot., 270Nm pri 1750 ot., BVM6, BMP6
  • 2.0 HDi 138 (1997 cc) 137k pri 4000 ot., 270Nm pri 2000 ot., BMP6
  • 2.0 HDi 138 (1997 cc) 139k pri 4000 ot., 320Nm pri 2000 ot., BVA6
  • 2.0 HDi 150 (1997 cc) 150k pri 3750 ot., 340Nm pri 2000 ot., BVM6, BVM6
  • 2.0 HDi 163 (1997 cc) 163k pri 3750 ot., 340Nm pri 2000 ot., BVA6

Úrovne výbavy

  • Atraction – hmlové svetlomety, Pack Look, man. klimatizácia, rádio CD/MP3, predné el. okná
  • Seduction – navyše Automatická klimatizácia 4 zon., kožený volant, pack Komfort, pack Auto, zadné elektricky ovládané okná
  • LS Best collection – navyše zadný park. asistent, el. sklopné zrkadlá s pamäťou a park režimom, vyhrievané predné sedadlá, Rádio CD/MP3 bluetooth a connect box, pack look chrome, 17"
  • Exclusive – navyše pack auto clim, vozík modubox

Príplatková výbava: presklená strecha, el. ovládané sedadlá, DVD prehrávač a 2LCD, navidrive, bi-xenónové natáčacie svetlomety s predným park asistentom a iné.

Bezpečnosť

Euro NCAP publikácia z roku 2006

  • Ochrana dospelých:
  • Ochrana detí:
  • Ochrana chodcov: (z 4 možných)

Iné projekty

Externé odkazy

Zdroj

Zdroj:
Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

čítajte viac o Citroën_C4_Picasso





Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

Your browser doesn’t support the object tag.

www.astronomia.sk | www.biologia.sk | www.botanika.sk | www.dejiny.sk | www.economy.sk | www.elektrotechnika.sk | www.estetika.sk | www.farmakologia.sk | www.filozofia.sk | Fyzika | www.futurologia.sk | www.genetika.sk | www.chemia.sk | www.lingvistika.sk | www.politologia.sk | www.psychologia.sk | www.sexuologia.sk | www.sociologia.sk | www.veda.sk I www.zoologia.sk