Vrchol (počítačová grafika) - Biblioteka.sk

Upozornenie: Prezeranie týchto stránok je určené len pre návštevníkov nad 18 rokov!
Zásady ochrany osobných údajov.
Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, nastavenie reklám a analýzu návštevnosti. OK, súhlasím


Panta Rhei Doprava Zadarmo
...
...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Vrchol (počítačová grafika)

Vrchol (angl. vertex) v počítačovej grafike (ale aj všeobecne v geometrii) označuje roh polygónu alebo tiež krajné body priesečníka dvoch susedných plôch polygónov. Vertex v polygóne je označovaný ako konvexný, ak vnútorný uhol rohu polygónu je menší ako 180 stupňov. Ak je uhol väčší, vrchol označujeme ako konkávny.

Vrchol je jednoznačne určený ako bod vo virtuálnom trojrozmernom priestore troma súradnicami - x,y,z, súradnica vrcholu môže niesť aj informáciu o farbe, normálovom vektore, súradniciach textúry, mierke a väzbe na ďalší vrchol.

Pozri aj

Zdroj:
Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o Vrchol (počítačová grafika)





Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

Your browser doesn’t support the object tag.

www.astronomia.sk | www.biologia.sk | www.botanika.sk | www.dejiny.sk | www.economy.sk | www.elektrotechnika.sk | www.estetika.sk | www.farmakologia.sk | www.filozofia.sk | Fyzika | www.futurologia.sk | www.genetika.sk | www.chemia.sk | www.lingvistika.sk | www.politologia.sk | www.psychologia.sk | www.sexuologia.sk | www.sociologia.sk | www.veda.sk I www.zoologia.sk